Silnik
: J.w. - silnik cichszy, oszczędniejszy i bardziej elastyczny, bardziej harmonijnie rozwija moc, efekt turbo-dziury zminimalizowany
5,0
Całokształt
Wiem, że trafiają się egzemplarze wadliwe, ale nie tylko marce VW - innym również. Mi się podoba i jestem zadowolony z zakupu i polecam z czystym sumieniem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik cichy, dynamiczny, oszczędny, bezawaryjny
4,0
Skrzynia biegów
Zero problemów, krótki skok, precycyjne przełączanie poszczególnych biegów
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie dobrze tłumi nierówności polskich dróg, nie buja (czego nie znoszę), dobrze trzyma na zakrętach nawet przy wyższych prędkościach
Komfort
5,0
Widoczność
B. dobra
4,0
Ergonomia
Jakość użytych materiałów jest powyżej przeciętnej, ale i tak dużo lepiej niż np. w mondeo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, dzięki nagrzewnicy elektrycznej auto szybko się nagrzewa, szybko odszrania szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca full
4,0
Wyciszenie
Silnik na common-railu w porównaniu z poprzednimi na pompowtryskach jest o wiele cichszy, wytłumienie też lepsze niż w poprzednim modelu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest różnica z poprzednim B5 (miałem B5 1.9 130 KM) - pali średnio o 1 litr mniej
4,0
Stosunek jakość/cena
Są droższe auta i są również tańsze - kwestia portfela. Ogólnie wypada dobrze na tle konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od nowości kompletnie nic się nie zepsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od nowości kompletnie nic się nie zepsuło
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]