Karoseria
: chyba tylko z tym nic się do tej pory nie dzieje
2,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jakieś nieporozumienie przerwy w wizytach u mechanika wynoszą maks miesiąc psuje się dosłownie wszystko od drobnych gumek w zawieszeniu, problemów z elektroniką wspomaganiem, kończąc na moim ulubionym elektronicznym hamulcu ręcznym średnio dwa razy w tygodniu odłanczam akumulator by zechciał puścić
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na 205 tys padło mi niedawno drugie sprzęgło, pompowtryskiwacze to parodia można je wymieniać bez końca, a i tak po kilku tysiącach któryś zaczyna się psuć. przy tym przebiegu zawieszenie praktycznie nadaje się do całkowitej wymiany (oczywiście wcześniej było już naprawiane) wspomaganie kierownicy sypie się. Całą elektronikę najchętniej wyprół bym z tego samochodu
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]