Silnik
: Dobre przyśpieszenie i stosunkowo ekonomiczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Jednak wybrałbym wersję 10 kM
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
4,0
Układ jezdny
Przyzwoity
Komfort
4,0
Widoczność
Troszkę szerokie słupki boczne -ale można się przyzwyczaić
1,0
Ergonomia
Jeździłem Laguną i Mazdą 6 . Niestety auto bardzo dobre -ale do jazdy miejskiej. Na trasie Lublin -Poznań czuję zmęczenie. Niewygodne fotele -kompletnie nie do takiego auta - nie do tej twardości. Dlatego wystawiam najniższą ocenę - mam nadzieję ,że w przyszłości to się zmieni- bop auta z dużo niższych klas nie mają takiego problemu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po odsunięciu fotela kierowcy na max pasażer z tyłu musi być karłem lub dzieckiem.
Dla kierowcy OK .
3,0
Wyciszenie
Powyżej 150 km samochód słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do takich osiągów silniczek cacko.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siadają wahacze- ale to na polskich drogach standard
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej . Miałem jeszcze problem z przewodem klimatyzacji. Pękł -ale wymieniono na gwarancji
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]