Przeniesienie napędu
: Zadowalający system 4 motion
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: stracił moc na mniej więcej 4 miesiące i service nie mógł dojść dlaczego
Układ elektryczny
: ciałgłe problemy na zmizne z prawym ksenonem, lewym ksenonem i pozycyjnymi z przodu
Inne
: po 140000km popsuła się sprężarka
3,0
Całokształt
Zawiodłem się na tym samochodzie. Może trafiłem taki egzemplarz. Jak na samochód za 153.000,00zł jets to po rpostu tandeta i nie dziwię się, ze ludzie kupują japońskie samochody. Autoryzowane serwisy po prostu KOSZMAR. W większości niekompetentny. W jednym tak mi załatwili przegąd, że samochód jeździł na może 60% mocy przez 4 miesiace i nikt nie potrafił tego naprawić. W końcu wszystko wróciło samo do normy ale do dzisiaj samochód nie pojedzie więcej niż 175km/h. Jak się niem kogoś znajonmego w serwisie to Cię zlewają. Mój kolega pare dni temu czekał na przyjęcie Passata na przegląd 1,5h. Tylko dlatego, że przyjechał wcześniej niż był umówiony aby go zostawić. Od początku 2009 zostawiłem w serwisie prawie 20.000zł, wymieniana była sprężarka, generator od prawego ksenona, żarówka od ksenona, pompka od spryskiwaczy reflektorów, koło dwuwagowe i sprzęgło (przy okazji), popmowtryskiwacz, i cos w klimatyzacji co się rozszczelniło. Niezły ubaw.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]