Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

KKNATKAN@POCZTA.ONET.PL, 16 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
3,85
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : OGROM PRZESTRZENI DLA KIEROWCY,PASARZERÓW I BAGAŻU
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : USTERKI ELEKTRONIKI-KILKA
Zawieszenie : GEOMETRIA 4 RAZY,WYMIANA TULEI WAHACZA PRZÓD I TYŁ I JESZCZE RAZ TYŁ
3,0
Całokształt
CZĘSTE AWARIE ELEKTRONIKI I UKŁADU ZAWIESZENIA PSUJĄ RADOŚĆ Z EKSPLOATACJI TEGO UDANEGO,OSZCZĘDNEGO I WYGODNEDO AUTA ZE SPORYM TEMPERAMENTEM.A CENY W SERWISIE DODATKOWO ZNIECHĘCAJĄ DO KUPNA NASTĘPNEGO AUTA TEJ MARKI.
Wrażenia
4,0
Silnik
ELASTYCZNOŚĆ SUPER,KULTURA PRACY TAK SOBIE.
5,0
Skrzynia biegów
REWELACJA.OBY TAK BYŁO WSZĘDZIE
4,0
Układ jezdny
STABILNIE Z POCZUCIEM BEZPIECZEŃSTWA ,NIECO TWARDO ,POCZUCIE KONTAKTU Z NAWIERZCHNIĄ A WŁAŚCIWIE JEGO BRAK WYMAGA PRZYZWYCZAJENIA ALE OGÓLNIE OK.
Komfort
4,0
Widoczność
W ZASADZIE STANDARD.PRZEDNI SŁUPEK CZASEM ZASŁANIA PIESZEGO ALE NARZEKAĆ NIE MA CO.
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO JEST TAM GDZIE BYĆ POWINNO.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
JEST DOBRZE.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BARDZO DUŻO DUŻYCH PLUSÓW.
3,0
Wyciszenie
SŁABO WYCISZONE OPONY A PRZY SZYBKIEJ JEZDZIE SZUMY WIATRU PRZY SŁUPKACH PRZEDNICH.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUŻYCIE PALIWA REWELACJA JAK NA TE ROZMIARY AUTA I TAKI SILNIK)CENY PRZEGŁĄDÓW I NAPRAW-TRAGEDIA.Np.uSTAWIENIE GEOMETRII W SERWISIE 260 PLN.
3,0
Stosunek jakość/cena
CENA -STANDARD W TEJ KLASIE,JAKOŚĆ-MYŚLĘ , ŻE FIRMA POWINNA JUŻ ZREZYGNOWAĆ ZE SLOGANU-VOLKSWAGEN -WIESZ CO MASZ.TROCHĘ TO BRZMI ŚMIESZNIE KIEDY W AUCIE NA GWARANCJI ,BEZWYPADKOWYM SUGERUJĄ USTAWIENIE GEOMETRII PO PRZEBIEGU 20TYS.I LICZĄ ZA TO 260PLN.ALBO KIEDY STOISZ NA ŚRODKU SKRZYŻOWANIA ,TRĄBIĄ NA CIEBIE,MIGAJĄ ŚWIATŁAMI A TY NIE MOŻESZ URUCHOMIĆ SAMOCHODU BO ELEKTRONIKA MÓWI DEPRESS... A GDY SAMOCHÓD ODPOCZNIE I ZAPALI JEDZIESZ DO SERWISU ,PANOWIE PODŁĄCZAJĄ KOMPUTER I MÓWIĄ-WSZYSTKO JEST OK,ŻADNEJ USTERKI.A ZA KILKA DNI ZNOWU MUSISZ POCZEKAC AŻ SAMOCHÓD DOJDZIE DO WNIOSKU,ŻE JUŻ CHCE JECHAĆ DALEJ.WTEDY NAPRAWDĘ DOCIERA DO CIEBIE,ŻE WIESZ CO MASZ I JUŻ WIĘCEJ NIE BĘDZIESZ CHCIAŁ TEGO MIEĆ.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WŁAŚCIWIE BRAK DROBNYCH USTEREK.CZASEM TROCHĘ SKRZYPIĄ PLASTIKI ALE TO NIE KLASA PREMIUM WIĘC NIE MA SIĘ CO CZEPIAĆ.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant