Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

Bartek, 16 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
3,62
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Jedynie wygląd zewnętrzny w pewnym stopniu ratuje prestiż - w pozostałych dziedzinach to nad wyraz przeciętne auto o ambicjach przerośniętego kompaktu a nie limuzyny segmentu D
Wrażenia
3,0
Silnik
Do 2000 obr/min tylko klekot przypomina o istnieniu silnika, powyżej ciągnie dobrze ale opada z sił przy około 3500 - trzeba często sięgać do dźwigni zmiany biegów. Kultura pracy to tragedia, łomot na niskich obrotach, turkotanie przy ruszaniu i grzechotanie przy ~2000 niezależnie od biegu, do tego słuchać świst turbiny (przy wyłączonym radiu). Występuje "tłuczenie" w pedale sprzęgła po lekkim wciśnięciu lub podczas puszczania.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez zarzutu, chociaż chwilami dźwignia stawia lekki opór
5,0
Układ jezdny
Zakręty można pokonywać z dużą szybkością
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu słabo, ale generalnie nienajgorzej
5,0
Ergonomia
Obsługa raczej intuicyjna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rozgrzewa się długo i ciągle coś klekoce w desce rozdzielczej - zimą doprowadza do szału, przy większych obrotach wentylator szumi jak w starym Punciaku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, ale z tyłu 3 osoby wygodnie nie usiądą - środkowe miejsce to jakaś porażka
3,0
Wyciszenie
Pomimo starań z przodu głośno - głównie silnik, chociaż powyżej 140 powietrze zaczyna hałasować
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy umiejętnej jeździe można oscylować w granicach 6.5 l/100km (jazda głównie na trasie). W mieście realnie 8 a zimą do 10
3,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo słabo, VW dał plamę
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągły bład czujników poduszek - w sewisie nie mogą poradzić
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Variant