Zawieszenie
: Raz do roku trzeba ustawić zbieżność (koszt 100zł)
Inne
: Klimatyzacja musi być co wiosnę serwisowana (koszt 200zł)
4,0
Całokształt
Auto ekonomiczne, z tym silnikiem bardzo żywotne i mało awaryjne. Świetne spalanie i komfort jazdy. Jedyne wady to wygląd który na dzień dzisiejszy jest zbyt powszechny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mało awaryjny. Tani w naprawach jak na ten typ. Niskie spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna, bardzo wygodna i łatwa w przełożeniach. Trzeba uważać aby dokładnie docisnąć sprzęgło, ponieważ skrzynia może lekko zgrzytnąć.
5,0
Układ jezdny
Wygodny i przede wszystkim bezpieczny w prowadzeniu dzięki kontroli trakcji. Doskonale spisuje się podczas ostrych zakrętów. Bardzo zwrotny.
Komfort
4,0
Widoczność
Co prawda nie jest to standard jak w mercedesie, jednak komfort uważam za dobry.
5,0
Ergonomia
Najpiękniejsza rzecz czyli ergonomia, w tym samochodzie nie zabraknie schowków i niezwykle praktycznych rozwiązań.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń co do wentylacji. Jednak należy bezwzględnie pamiętać aby regularnie serwisować klimatyzację, wymieniać filtr kabinowy i co jakiś czas przewietrzyć auto, aby obniżyć wilgotność. Wtedy gwarantuje że nic nas nie zaskoczy podczas korzystania z wentylacji i ogrzewania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest duża, jednak jak na piecioosobowe auto, pasażer środkowy na tylnej kanapie nie będzie jechał komfortowo. Trzeba założyć że jest to auto czteroosobowe.
5,0
Wyciszenie
Znakomite wyciszenie wewnątrz i na zewnątrz samochodu. Ciężko znaleźć cichszego diesla.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na gabaryty samochodu kombi spalanie jest niesamowicie niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jest stanowczo wysoka w stosunku do cen tego modelu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma samochodów które się nie psują, ale ten model wyjątkowo rzadko się psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Passat B6 z silnikiem 1.6 TDI w porównaniu do 2.0 jest niezniszczalny. Jako użytkownik przy przebiegu 300 tysięcy kilometrów uważam że jest to najmniej awaryjne auto jakie posiadałem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI-CR DPF BlueMotion 105KM 77kW
[l/100km]