Byłoby doskonale gdyby nie skrzynia DSG, która jes pomyłką !!!!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Super silnik. Równomierna praca. Błyskawicznie wchodzi na obroty.
BARDZO NISKIE SPALANIE< NAWET PRZY OSTREJ JEŹDZIE
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia DSG to straszny niewypał.
W trybie D nie da się jeździć, wystarczy odpuścić gaz, aby przeskoczyła na 6, nawet przy 50 km na godzinę. Zanim na nowo zredukuje o 3 przełożenia gwarantuje że Fiat Panda odjedzie wam na 100 m. Tryb manualny nie jest manualny bo ciągle myśli za kierowce i stara się go korygować. Jedyne co dobre w tej skrzyni to tryb S, ale wtedy spalanie rośnie. Dlaczego nie można kupić manualnyj skrzyni do tego auta.
5,0
Układ jezdny
Ma sportowe zawieszenie, które nie powoduje obrażeń kręgosłupa.
Idealnie wybiera zakręty.
SUPER
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ten silnik trochę słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna - 250 koni, napęd na 4, automat, a spalanie maksymalnie przy wariackiej jeździe 14 l. Super wynik.
Przy normalnej jrździe mieści się w 12 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy obecnych promocjach najtańsze auto z napędem na 4 koła o tej mocy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 FSI 250KM 184kW
[l/100km]