Przeniesienie napędu
: Skrzynia dsg. Niestey u mnie są problemy przy ruszaniu i na biegu wstecznym. Poza tym płynnie.
Karoseria
: Rdza atakująca różne części auta.
4,0
Całokształt
Niestety auto podatne na rdze. Rdzewieje rant klapy bagażnika pod uszczelka, kt jest powodem tego stanu. Rdzewieją nadkola, zardzewiał próg od wewnątrz.
Wrażenia
4,0
Silnik
W trybie sport potrafi zadziwic i z tego powodu lubię to aut.
3,0
Skrzynia biegów
Podobnież dsg po przebiegu 150 tys nie jest już tak doskonale. U mnie problem pojawia się na pierwszym biegu i wstecznym. Płynne ruszenie na 1 zakrawa często o cud. Wsteczny czasami się nie włącza, ew trzebabprsegazowac. Byłem u specjalistów od skrzyń i podobno ten typ tak ma.
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Moim zdaniem ten samochód nie starzeje się tak bardzo jak inne.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Po niemiecku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby być więcej miejsca
3,0
Wyciszenie
Nie wiem czy to wina uszczelek, ale słychać odgłosy z zewnątrz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z racji tego, że to wersja inna niż wszystkie koszt części może czasem zaboleć, np tłumik tylko w serwisie, na zamówienie, koszt ponad 3 tys. Poza tym ok. Nie miałem też jakichś problemów technicznych.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie zawiódł.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie skrzynia dałbym 5 gwiazdek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 FSI 250KM 184kW
[l/100km]