na wolnych obrotach pracuje nie kulturalnie - głośno pracujące wtryski, powyżej 2000 tyś obr wszystko wraca do normy
4,0
Skrzynia biegów
dość precyzyjna
4,0
Układ jezdny
poprzedni passat miał bardziej komfortowe zawieszenie
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu słaba
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam jedno zastrzeżenie- słabe ogrzewanie przestrzeni nóg przy dużych mrozach jest po prostu zimno w stopy. polecam elektr. ogrzewanie foteli.
klimatronic powinien latem działać bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic dodać
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
katalogowe dane nie jest łatwo osiągnąc
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód za ~100 tyś robiący duże wrażenie na nie wtajemniczonych
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zastosowany hamulec ręczny to nieporozumienie, tradycyjna stacyjka była by lepsza.
czasem trudno ocenić moment czy już zapalił . myślę że rozruszniki to odczują.
składanie elektryczne lusterek mało komfortowe (przełącznik)
światła soczewkowe H7 tragiczne ciemno.ciemno i jeszcze raz ciemno -tylko ksenon
fabryczne radio + 8 głośników-przeciętne ale drogie 2900 pln
polecam komputer MFA plus
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
[l/100km]