robi wrażenia na wszystkich oglądających. Szczególnie polecany ciemny kolor mój faworyt Mocca brąz na oko jak czarny. Ksenony "tańczące" super, diodowe światła extra, elektryczne wspomaganie nowa jakość w kręceniu fajerą.
Według mnie porównując z Mondeo, Vectra, Laguną, 407 znowu to Passat jest wzorem!
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0 FSI po wcześniej 1,9 TDI wymaga przyzwyczajenia. Jest cicho, niby szybko ale o nagłych zrywach jak w TDI trzeba zapomnieć. Niby 150 KM a 130 w TDI było lepsze
5,0
Skrzynia biegów
choć w poprzednim miałem wrażenie że bylo jeszcze lepiej
5,0
Układ jezdny
lepiej się prowadzi, jest bardziej sportowo, lepiej na zakrętach. Wreście super na koleinach. Jedyna wada to poprzeczne dziury kiedy wpada się dwoma kołami czuć, że Mcperson to nie to samo co wczesniej układ wielowachczowy. Tu krok w tył.
Ogólnie bardzo dobrze. Hamulce super elektryczne wspomaganie extra
Komfort
4,0
Widoczność
Tu gorzej niż poprzednio. Jest to koszt za bezpieczeństwo i pojemność bagaznika. Szerokie słupki drzwiowe, wysoki bagażnik. Trzeba przyznać ze jak na taka szerokość słupków to i tak zrobili co mogli
5,0
Ergonomia
Tu nie ma się do czego przyczepić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima z Phatona robi wrażenie. Zero przeciągów. Ocena powinna być 6
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wzór. Według mnie wielkość idealna.
5,0
Wyciszenie
Jest cicho i fajnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle ile się przyciśnie. Po Warszawie aby wygrywać spod świateł wyjdzie do 13 z klimą, ale spokojnie (do 100) w trasie można miec poniżej 8.
5,0
Stosunek jakość/cena
W Niemczech FSI i TDI kosztują tyle samo dlaczego w PL TDI jest 8 tys droższe? Lepiej brać TDI.
Aby nie zapeszyć ale ma w Polsce dobrą cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic do 10 tys żadnych uwag. Czyżby to japończyk a nie VW
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
[l/100km]