Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Variant

Jako, 12 lat temu
Silnik 1.8 TSI 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B6 Variant 1.8 TSI 160KM 118kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Po prostu taki powinien być silnik w tym aucie. Odpowiednia moc, elastyczność i cicha praca.Sama radość.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Dolewki oleju średnio 1L/8000
Zawieszenie : Sypie się po 100kkm i powoduje ząbkowanie opon które zwiększają chałas a tym samym pogarszaja komfort jazdy. O kosztach naprawy nie wspomnę.
Inne : Plastiki zewętrzne(zasłaniajace elementy podwozia) to jakas pomyłka.Są cienkie jak papier
4,0
Całokształt
Jak na auto z takimi tradycjami powinno być lepiej
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i elastyczny, szkoda że ma drgawki na wolnych obrotach i szarpie jak jest zimny. Poza tym rakieta (stosunkowo oszczędna jak na takie osiągi)
4,0
Skrzynia biegów
Niezbyt precyzyjna i trochę oporna ale może być.Są gorsze ale są i lepsze.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie wystarczająco komfortowe jak na nasze drogi a układ kierowniczy mógłby być precyzyjniejszy.
Komfort
5,0
Widoczność
Z czyjnikami z tyłu i z przodu idealnie. Nawet moja żona je docenia.
4,0
Ergonomia
Podstawowe urządzenia do prowadzenia auta i obsługa przełaczników ok. Ale schowek na okularki(bo okularów tam sie nie da schować)i kieszenie na butelki z wodą w drzwiach to niestety pomyłka.Nie próbujcie wyjmować butelki podczas jazdy, na bank włączycie tempomat i kierunkowskaz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik cieszy się zasłużonym uznaniem. Jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regulacja foteli i ilość miejsca wystarczająca. Jest tylko jedno \"ale\" na dłuższe trasy tylko w cztery osoby inaczej z tyłu bedzie ciasno.
4,0
Wyciszenie
Byłoby doskonale gdyby nie to że z czasem opony chałasują coraz bardziej(serwis zrzuci winę na opony a wulkanizator powie że skomplikowane zawieszenie wielowachaczowe powoduje ząbkowanie opon)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 160KM i ciężką nogę - doskonale.Czego nie można powiedzieć o autoryzowanym serwisie a szczególnie jego cenach.
3,0
Stosunek jakość/cena
W zakupie korzystnie ale w użytkowaniu a szczególnie w serwisowaniu już tak różowo nie jest
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli drobiazgi to plastiki pod progami (a pewnie tak jest bo mają grubość papieru śniadaniowego)które trzeba wymieniac po każdej zimie i odpadające zaczepy osłon przeciwsłonecznych tylnych okien, to niestety problemy z drobiazgami są.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dolewki oleju do silnika 1L/8000km(podobno ten typ tak ma, szkoda tylko że to olej po 70zł/L) Po 100 000 pompa wody do wymiany. Przy okazji wymienili nadmiernie rozciągnięty łańcuch napędu rozrządu i pompy wody. O kosztach nie wspomnę bo mam słabe nerwy.P

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Variant