Silnik
: Sprężarka, wtryski, sprzęgło, pobieranie płynu.
1,0
Całokształt
Zacznę od tego - w bajki należy włożyć bezawaryjność samochodów wyprodukowanych po 2008 roku
Klekota kupiłem ze względu na pozornie niski koszt jazdy. Skończyło się dobre po gwarancji a zaczęły się problemy z silnikiem. Ten samochód zaprojektowany był na dwa lata.
Najpierw dwu masa
potem pompa w zbiorniku wstępna.
Wtryskiwacze nr 3 a po miesiącu nr 2
radio nie czyta CD
TURBINA kiedy dostaje powyżej 3500 obr/min wchodzi w stan awaryjny i miga na przemian kontrolka usterki i świece żarowe.
Dwumasę robiłem w ASO ponieważ tylko do dsg można zrobić w ASO za 3600 zł niestety nie ma zamienników. Pompa wstępna 1200 zł wtryski znajomy mi załatwił było tanio , ale w ASO wymiana to jakieś 4000 zł
Ostatnio płyn do zbiorniczka wyrównaawczego dolewam jakieś 3 setki na 1000 km
Wrażenia
3,0
Silnik
Zacznę od tego - w bajki należy włożyć bezawaryjność samochodów wyprodukowanych po 2008 roku
Klekota kupiłem ze względu na pozornie niski koszt jazdy. Skończyło się dobre po gwarancji a zaczęły się problemy z silnikiem. Ten samochód zaprojektowany był na dwa lata.
Najpierw dwu masa
potem pompa w zbiorniku wstępna.
Wtryskiwacze nr 3 a po miesiącu nr 2
radio nie czyta CD
TURBINA kiedy dostaje powyżej 3500 obr/min wchodzi w stan awaryjny i miga na przemian kontrolka usterki i świece żarowe.
Dwumasę robiłem w ASO ponieważ tylko do dsg można zrobić w ASO za 3600 zł niestety nie ma zamienników. Pompa wstępna 1200 zł wtryski znajomy mi załatwił było tanio , ale w ASO wymiana to jakieś 4000 zł
Ostatnio płyn do zbiorniczka wyrównaawczego dolewam jakieś 3 setki na 1000 km
2,0
Skrzynia biegów
Dwumasa zaczęła dzwonić jeszcze na gwarancji. Pan z serwisu powiedział jest OK tak musi być a było zaledwie 80000 km na liczniku!
4,0
Układ jezdny
Jedyna rzecz jaka im się udała to zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jakie to ma znaczenie.
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
2,0
Wyciszenie
Głośny i wibruje !
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 6 litrów w trasie. Co z tego jak przez dwa lata wsadziłem w naprawy 8000 zł i czeka mnie sprężarka koszt pomiędzy 2000 a 4000 zł
nie podoba mi się pobieranie płynu w chłodnicy !
2,0
Stosunek jakość/cena
taki mały przebieg i tyle usterek !
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa razy mi stanął w trasie to nie powinno mieć miejsca.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
[l/100km]