Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Sedan

Rafał Jarocki, 11 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
2,62
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Tylko zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Sprężarka, wtryski, sprzęgło, pobieranie płynu.
1,0
Całokształt
Zacznę od tego - w bajki należy włożyć bezawaryjność samochodów wyprodukowanych po 2008 roku Klekota kupiłem ze względu na pozornie niski koszt jazdy. Skończyło się dobre po gwarancji a zaczęły się problemy z silnikiem. Ten samochód zaprojektowany był na dwa lata. Najpierw dwu masa potem pompa w zbiorniku wstępna. Wtryskiwacze nr 3 a po miesiącu nr 2 radio nie czyta CD TURBINA kiedy dostaje powyżej 3500 obr/min wchodzi w stan awaryjny i miga na przemian kontrolka usterki i świece żarowe. Dwumasę robiłem w ASO ponieważ tylko do dsg można zrobić w ASO za 3600 zł niestety nie ma zamienników. Pompa wstępna 1200 zł wtryski znajomy mi załatwił było tanio , ale w ASO wymiana to jakieś 4000 zł Ostatnio płyn do zbiorniczka wyrównaawczego dolewam jakieś 3 setki na 1000 km
Wrażenia
3,0
Silnik
Zacznę od tego - w bajki należy włożyć bezawaryjność samochodów wyprodukowanych po 2008 roku Klekota kupiłem ze względu na pozornie niski koszt jazdy. Skończyło się dobre po gwarancji a zaczęły się problemy z silnikiem. Ten samochód zaprojektowany był na dwa lata. Najpierw dwu masa potem pompa w zbiorniku wstępna. Wtryskiwacze nr 3 a po miesiącu nr 2 radio nie czyta CD TURBINA kiedy dostaje powyżej 3500 obr/min wchodzi w stan awaryjny i miga na przemian kontrolka usterki i świece żarowe. Dwumasę robiłem w ASO ponieważ tylko do dsg można zrobić w ASO za 3600 zł niestety nie ma zamienników. Pompa wstępna 1200 zł wtryski znajomy mi załatwił było tanio , ale w ASO wymiana to jakieś 4000 zł Ostatnio płyn do zbiorniczka wyrównaawczego dolewam jakieś 3 setki na 1000 km
2,0
Skrzynia biegów
Dwumasa zaczęła dzwonić jeszcze na gwarancji. Pan z serwisu powiedział jest OK tak musi być a było zaledwie 80000 km na liczniku!
4,0
Układ jezdny
Jedyna rzecz jaka im się udała to zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jakie to ma znaczenie.
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
2,0
Wyciszenie
Głośny i wibruje !
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 6 litrów w trasie. Co z tego jak przez dwa lata wsadziłem w naprawy 8000 zł i czeka mnie sprężarka koszt pomiędzy 2000 a 4000 zł nie podoba mi się pobieranie płynu w chłodnicy !
2,0
Stosunek jakość/cena
taki mały przebieg i tyle usterek !
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa razy mi stanął w trasie to nie powinno mieć miejsca.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Sedan