Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Sedan

Tomek, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 384 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Panowie CR wszedł od 2008 roku model 2009 i w żadnym wcześniejszym go nie było roczniku. Psiaczy jakiś tam Kowalski który kupi z przebiegiem 600 albo 700 tyś km i później narzeka że się psuje jeżdze dosyć sporo i od 15 lat samymi pasatami trzymam średnio do ok 500tyś km czyli wtedy kiedy nic się z nim jeszcze nie dzieje a pózniej kupije go Kowalski od chandlarza z przebiegiem 120 tyś km i narzeka
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : jakiś czujnik turna tzw bombka przy 360 tyś km żaden wydatek 700 zł w aso
Silnik : wymiana rozrządu kompletny w aso 1410 zł
Inne : klocki i oleje wymieniam zaprzyjaźnionym serwisie
5,0
Całokształt
Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
170 comonrail robi swoje jest cichy, nie ma żadnej turbodziury, przyśpiesza płynnie, nie ma żadnych problemów.Dla innych posiadaczy taka informacja CR wszedł od końca 2008 roku i jest to silnik absolutnie bezawaryjny nie ma co porównywać 170 zwykłej
5,0
Skrzynia biegów
super zgrana z silnikiem
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest bardzo dobre gdyż jest to wersja Sportline. Samochód w poruwnaiu do normalnego zawieszenie nie buja w zakrętach i nie ma strachu że wyżuci!!! co inngo w innych wersjach typu comfortline bądz hightline wiem co pisze posiadałem obydwie
Komfort
4,0
Widoczność
Za to że sedan to daje 4 ale to w każdym sedanie tył jest wysunięty
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca jak na swoją klase
5,0
Wyciszenie
jest naprawde dobre dzięki nowemu silnikowi
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ComonRaily jest naprawde oszćzędny mimo swojej mocy śmiało na trasie można uzyskać 5l sprawdzałem. przy mojej jeździe wychodzi 6.5 ale 180-200 km/h na autostradach
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest wykonany z bardzo dobrej jakości materiałów. Przede wszystkim silnik jest naprawde super. Pod względem osiągów, spalania i awaryjności nie ma sobie równych.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujnik turbiny tzw bańka przy 360 tyś km koszt 700 zł z robocizno w ASO
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
17o CR jest naprawde dobra śmiało pod względem awaryjności można porównać do niezniszczalnego 1.9 B5 130

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B6 Sedan