Silnik
: nie sądziłem, że silnik o mocy 110 KM może spisywać się tak dobrze, również w trakcie eksploatacji zimą.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: awaria chłodniczki oleju po 55kkm. Skutek: olej w płynie chłodniczym. Groziło całkowitym zniszczeniem silnika.
2,0
Całokształt
aczkkolwiek samochód jest przestronny, wygodny i ma bardzo oszczędny i elastyczny silnik, to jednak awaria grożąca zniszczeniem silnika już po 55 tys km dyskwalifikuje to auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
daje się odczuć brak 6. biegu
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
system z hamulcem ręcznym uruchamianym przyciskiem uważam za niepraktyczny.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo oszczędny silnik. Przy spokojnej jeździe na trasie można uzyskać spalanie poniżej 4 l/100 km.
2,0
Stosunek jakość/cena
cena nie jest przesadnie wysoka, niemniej ujawniony w trakcie eksploatacji poważny problem z jakością sprawia, że cenę auta muszę ocenić jako nieadekwatną do jego niskiej jakości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na skutek awarii chłodniczki oleju olej przedostał się w dużych ilościach do płynu chłodzącego. Gdyby nie natychmiastowa reakcja, usterka groziła zniszczeniem silnika.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI-CR DPF 110KM 81kW
[l/100km]