Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Sedan

zwt, 18 lat temu
Silnik 2.0 TDI 170KM 125kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód
Wrażenia
4,0
Silnik
Poprzednio małem V6 2,8 litra. Po benzynie trudno sie przestawić na dielsa. Znakomity na trasie, troche gorzej w miescie. Szybka rekacja na pedał gazu przy praktycznie każdych obrotach. Popmowtryskiwacze ok, ale Common Rail ma lepsza kulture pracy. Moim zdnaiem 1.9l diesale w Alfie prasuje duzo przyjemniej (to samo w Oplach i Fiatach to ten sam silnik
5,0
Skrzynia biegów
DSG, znkomocie zbalansowana ale lata manualnej skrzynie daja zanć o soboe. Trzeba się przyzwyczaić i zapomineń o biegach. Znakomita funkcja recznego przełaczania, kiedy w pozycji auto D redukcja skrzydełkiem pod wkierownicą (np przed wyprzedzaniem) wprowadza skrzynię w manulaną opcje na jakies 15 sekund. Ta funkcja pozwalal na drobne korekty automatu
4,0
Układ jezdny
Poprzedni Passat miał dobre zawieszenie na Polskie drogi. Ten jest trochę twardy i ma tendencje do nerwowego podskakiwania. NA dobrych drogach super jak przyklejony. Dużo lepiej na zkrętach niż w poprzedniku.
Komfort
4,0
Widoczność
Tearz mam sedna do tyłu jest srednio. W poprzenim kombi było świetnie
4,0
Ergonomia
Generalnie ok. Denerwują drobiazgi, np dlaczego właczanie funkcji parkowania jest na konsloli biegów po stronie pasażera, a np ESP po stronie kierowcy trudno zgadnąć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre ciche i sprawne duża wydajnośś klimatyzacji. Duzo ciszej niż w poprzedniku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Słaychac trochę diesla ale to nie przeszkadza, przy wyzszych obortach jest ciszej niż w benzynie. Trochę słychac wiatr po wyżej 140 km/godz. W poprzednkiu jeżeli chodzi o wiatr było lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Waga prawie 1,4 tony, Szybka jazda po autostrdzie i spalanie ok 10 l na 100km. Przy V6 benzyna szło ok 16l. Jeżeli nie przekraczać 140 to będzie między 6 a 7 litrów. Wmieście ok 9 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
High line plus dodatkowe wyposarzenie podnosi cene wysoko, ale alternatyw nie zostaje wiele.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
"świszcze" pod deską rozdzielczą. Trzy razy serwisie. W końcu klekotanie pod wskażnikami usuneli. Dwa pozostałe trzaski panlei konsoli o koło showka na przeciw pasażera sam usnunąłem poświęciwszy niedzielny poranek, przyczyna błędy przy monatarzu w fabryce. Teraz jest ok. Ale miałem dosyć całego samochodu z tego powodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mały przebieg trudno coś powidzieć. Poprzedni model super nic w ciągu 100 000 km

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
4,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Sedan