co tu dużo mowic, szczerze nie polecam passata szczegolnie z silnikiem 2.0 tdi 170ps PD. Jest to kara Boska ! W dniu zakupu szczesliwy posiadacz , vw wygląda ładnie stylistyka jest do zaakceptowania , przestronny, pakowny i tu koniec zalet . O to prawda jednostka 2.0 tdi to pasmo porazek i nieszczesc jakie mnie dotknely . Wydatki awarie ehhh. Do sedna pierwsza awaria padla pompa vacum niby norma przebieg robi swoje 850 zl. pozniej dpf gdy kupujesz passata i palcem przejedziesz po wewnetrznej stronie tlumika i zobaczysz sadze oznacza to ,ze dpf zabity lub nie wypalal sie poprawnie... koszt 1000zl usuniecie lub cos kolo 2,5 tys kupno nowego. Ja usuwalem . kolejna sprawa naped pompy olejowej, u mnie cud oddalem do mechanika gdy "olówek" byl na granicy wytarcia sie wiec nie dotknęła mnie kosztowna regeneracja turbo lub w najgorszym przypadku remont silnik. Kolejna sprawa wtryski tu kosmos auto zaczynalo mi dymic na siwo bialo , sprawdzone wszystko. z lekka wiedza mechaniki wydarlem wtryski wyslalem je do czyszczenia . po powrocie zalozone 1 miesiac spokoju . dawki wedlug kompa bdb. dodam ,ze PD wymienione na akcji serwisowej. co sie spotyka jeszcze gdy na 3 wtryskiwaczu pojawia sie dziwna wartosc dość dua rozniąca sie od pozostalych PD moze to oznaczać ,ze kolo dwumasowe juz jest rozklekotane . notoryczne problemy z ukladem intercooler turbo luzne węże ceny kosmos oryg 400 zl za kawalek wzmocninej gumy , da sie dokupic z 2.0 tdi 140 koni tylko trzeba odciac kołnież metalowy . Padł czujnik polozenia gornego walka rozrzadu auto nie chcialo odpalac do pokoi nie zczytalo wartosci z g28 czunika walu korbowego koszt 170 zl febbi. dziwne spadki mocy , gwizdy gdzies z ukladu zasialnai powietrzem turbiny niby wszystko zrobione a jednka .. wymieniac moge dalej . elektroniczyn reczny , brak cieplego powietrza w jednej czesci dwu strefy itp . Najszczesliwszy dzien gdy sprzedajesz passata bierzesz polowe pieniedzy ktorych za niego zaplaciles i cieszysz sie jak dziecko .
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW
[l/100km]