WYSTARCZAJĄCA MOC, ALE OD 0 MÓGŁBY SIĘ ZBIERAĆ TROCHĘ SZYBCIEJ, NA TRASIE BARDZO ELASTYCZNY,
5,0
Skrzynia biegów
DSG-REWELACJA GORĄCO POLECAM!!!
2,0
Układ jezdny
PRAWIE OD POCZĄTKU COŚ STUKA W ZAWIESZENIU NA ZAKRĘTACH, BYŁEM W 3 SERWISACH I ŻADEN NIE MOŻE SOBIE Z TYM PORADZIĆ!!! JAK DLA MNIE TROCHĘ ZA MIĘKKIE.
Komfort
4,0
Widoczność
DOBRA WIDOCZNOŚĆ.
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO PRZEMYŚLANE, NA MIEJSCU I POD RĘKĄ, NIC BYM NIE ZMIENIŁ!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
SZYBKO GRZEJE, SZYBKO CHŁODZI BEZ ZARZUTÓW!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DLA MNIE TYLE MIEJSCA ILE TRZEBA
3,0
Wyciszenie
PRZY DUŻYCH PRĘDKOŚCIACH ZBYT GŁOŚNY! CO PO KILKU GODZINACH NA AUTOSTRADZIE MĘCZY,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA OSIĄGI BARDZO DOBRE ZUŻYCIE PALIWA, SERWIS MÓGŁBY BYĆ TAŃSZY ALE SĄ TEŻ DROŻSZE.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZDARZAJĄ SIĘ DROBNE USTERKI, ZEPSUŁ SIĘ CZUJNIK NIE ZAPIĘTYCH PASÓW, SZYBKO SIĘ PRZETARŁO SIEDZENIE KIEROWCY, OPADŁY DRZWI PASAŻERA, PRZETARŁA SIĘ RURKA OD PŁYNU SPRYSKIWACZA, PO 40 000 KM PRZETARŁA SIĘ TAPICERKA PRZY PEDAŁACH... I JESZCZE PARĘ BZDUR...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK POWAŻNEJ USTERKI
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW
[l/100km]