Układ hamulcowy
: jedyne z czym nie miałem problemów
1,0
Całokształt
W życiu nie miałem gorszego samochodu. Lepiej wspominam Fiata Uno...
Wrażenia
3,0
Silnik
trudno mi ocenić dobrze silnik, z którym miałem masę problemów od samego zakupu. Jak działał, to było ok...
4,0
Skrzynia biegów
trochę szarpie, twardo wchodzi. ale na tle całego samochodu nie ma źle
3,0
Układ jezdny
bardzo nietrwały. Auto prowadziło się naprawdę dobrze przez pierwsze 30-40 tyś km, później zaczynały się schody.
Komfort
4,0
Widoczność
W porządku, szklarnia to nie jest, ale daje radę
2,0
Ergonomia
Za tą cenę oczekiwałem dużo lepszej jakości wykonania. Poziom Octavii?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie ciepło, w lecie zimno - ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
szału nie ma, 406 HDi wypadało lepiej.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to co zaoszczędzisz na paliwie kupując diesla, wydasz z nawiązką w serwisie. Silnik i cały samochód - do bani
1,0
Stosunek jakość/cena
jaka jakość?
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2x przepalony xenon, skrzypienie w zawieszeniu którego ASO nie potrafiło usunąć, odchodzące plastiki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
T R A G E D I A. Auto kupione jako nowe. Stilo Mutliwagonem przejechałem 235 tysięcy bez żadnej awarii, a tutaj:
- turbina przy 40 tyś km
- pompowtryski - padły 3 po 40, 66 i 95 tyś km. Auto użytkowane w 90% w niemczech!!!!
- uszczelka pod głowicą i pęknięcie głowicy przy 110 tkm, przyczyna niewyjaśniona (silnik się nie przegrzewał!)
- awaria ECU po 4 miesiącach użytkowania, wymiana na gwarancji
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW
[l/100km]