Mam jednostkę BKP (teoretycznie ten najgorszy) kultura pracy na dobrym poziomie ale czuć że to niemiecki diesel nie pracuję miękko jak HDI lub JTD ale wiadomo to pompowtrysk a nie CR. Ale moc ma jak trzeba fajnie ciągnie z dołu spalanie przyzwoite. Jak dla mnie dobre 4plus. I jeśli ktoś rozważa 1.9 a 2.0 to ośmiozaworowe 2.0TDI to jeden ch** blok głowica to wszystko to samo a że się psuje no cóż firma musi zarabiać. Szesnastka ma fajniejszą pracę z niej zrobili CR TDI czyli była bardziej rozwojowa. Wtryski mam piezoelektryczne Siemens ale nic z nimi się nie dzieje.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bajka DQ250 mokre sprzęgła, naprawdę żałuję że tyle lat jeździłem manualem już nigdy więcej ręcznej skrzyni. Tak naprawdę z technicznej strony manual z dwoma sprzęgłami jak w motorze a wodzikami sterują tłoczki hydrauliczne. Bezobsługowa nie licząc wymiany oleju co 60tyś
5,0
Układ jezdny
Solidny i prosty dużo lepszy i tańszy jak w B5 i
4,0
Karoseria
Ja daję 4 ale mój egzemplarz jest bez korozji znaleźć b6 nie zgnite jest bardzo trudne. Prawie każdy albo ma zgnity błotnik przedni o tych pianek beznadziejnych w środku albo drzwi od listwy chromowej lub przy klamkach. Nie wiem jak to jest ale ja mam egzemplarz z Francji i był po stłuczce maska i dwa błotniki były wymienione. Stare blachy były ocynkowane zero korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko w porządku dobra widoczność do tyłu wiadomo to sedan a nie multipla. Przydają się czujniki parkowania o wiele łatwiej z tyłem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu uchwyt na kubek lepsze miejsce jak w B5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę słychać klapki jak się przestawiają w klimatronicu w audi jest bezszelestnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dobrze z tyłu dla większych dzieci siedzących jeszcze w foteliku (5lat) trochę mało miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 delikatnie słychać opływające powietrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części jak do VW tanio i wszędzie miliony zamienników. Każdy w stodole to naprawi po latach mechanicy nauczyli się b6 wiedzą co boli i nie muszą się doktoryzować.
3,0
Stosunek jakość/cena
Worek pieniędzy ludzie wołają za idealny stan ale nie dziwię się im bo co drugi na olx i otomoto to gruz po przejściach. Jak to mówią dobrych się nie sprzedaje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
U mnie się nic nie dzieje ale jestem mechanikiem i wiem co i jak. B6 to król małych wkurzających usterek a to guzik od ręcznego a to mikroswitch od blokady kierownicy a to zacierające się kierownice spalin a to drzwi na mrozie się nie otwierają itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Koła się nie urywają
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
[l/100km]