Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B6 Sedan

Marko, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 16V 140KM 103kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
2,38
43% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
2,0
Całokształt
Auta z silnikiem 2,0 140 KM diesel, są bardzo awaryjne, szczególnie jeżeli chodzi o pompo wtryskiwacze, pompę paliwa, moduł komfortu. Części potwornie drogie, szczególnie wtryskiwacze. Producent wiedział od początku o występujących problemach i narażał przez wiele lat użytkowników na drogie naprawy. Obecnie jest w VW aktywna akcja wymiany pompo wtryskiwaczy na nowy model,który ma zdecydowanie lepszą trwałość. Jeżeli wystąpi awaria tego elementu to zostają one wymienione na koszt producenta na nowy typ. Szkoda, że tak późno, dopiero po tylu latach..... VW powinno zwrócić pieniądze osobom, które w poprzednich latach dokonały naprawy na własny koszt i za parę tysięcy złotych otrzymały ten sam wadliwy pompo wtryskiwacz. To samo dotyczy pompy paliwa, modułu komfortu itp. Np. obecnie można kupić samą pompkę paliwa za niewielkie pieniądze a nie całą pompę za ok. 1 00 tys. PLN. Zdecydowanie odradzam wszystkim zakup tego modelu samochodu.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Auta z silnikiem 2,0 140 KM diesel, są bardzo awaryjne, szczególnie jeżeli chodzi o pompo wtryskiwacze, pompę paliwa, moduł komfortu. Części potwornie drogie, szczególnie wtryskiwacze. Producent wiedział od początku o występujących problemach i narażał przez wiele lat użytkowników na drogie naprawy. Obecnie jest w VW aktywna akcja wymiany pompo wtryskiwaczy na nowy model,który ma zdecydowanie lepszą trwałość. Jeżeli wystąpi awaria tego elementu to zostają one wymienione na koszt producenta na nowy typ. Szkoda, że tak późno, dopiero po tylu latach..... VW powinno zwrócić pieniądze osobom, które w poprzednich latach dokonały naprawy na własny koszt i za parę tysięcy złotych otrzymały ten sam wadliwy pompo wtryskiwacz. To samo dotyczy pompy paliwa, modułu komfortu itp. Np. obecnie można kupić samą pompkę paliwa za niewielkie pieniądze a nie całą pompę za ok. 1 00 tys. PLN. Zdecydowanie odradzam wszystkim zakup tego modelu samochodu.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auta z silnikiem 2,0 140 KM diesel, są bardzo awaryjne, szczególnie jeżeli chodzi o pompo wtryskiwacze, pompę paliwa, moduł komfortu. Części potwornie drogie, szczególnie wtryskiwacze. Producent wiedział od początku o występujących problemach i narażał przez wiele lat użytkowników na drogie naprawy. Obecnie jest w VW aktywna akcja wymiany pompo wtryskiwaczy na nowy model,który ma zdecydowanie lepszą trwałość. Jeżeli wystąpi awaria tego elementu to zostają one wymienione na koszt producenta na nowy typ. Szkoda, że tak późno, dopiero po tylu latach..... VW powinno zwrócić pieniądze osobom, które w poprzednich latach dokonały naprawy na własny koszt i za parę tysięcy złotych otrzymały ten sam wadliwy pompo wtryskiwacz. To samo dotyczy pompy paliwa, modułu komfortu itp. Np. obecnie można kupić samą pompkę paliwa za niewielkie pieniądze a nie całą pompę za ok. 1 00 tys. PLN. Zdecydowanie odradzam wszystkim zakup tego modelu samochodu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auta z silnikiem 2,0 140 KM diesel, są bardzo awaryjne, szczególnie jeżeli chodzi o pompo wtryskiwacze, pompę paliwa, moduł komfortu. Części potwornie drogie, szczególnie wtryskiwacze. Producent wiedział od początku o występujących problemach i narażał przez wiele lat użytkowników na drogie naprawy. Obecnie jest w VW aktywna akcja wymiany pompo wtryskiwaczy na nowy model,który ma zdecydowanie lepszą trwałość. Jeżeli wystąpi awaria tego elementu to zostają one wymienione na koszt producenta na nowy typ. Szkoda, że tak późno, dopiero po tylu latach..... VW powinno zwrócić pieniądze osobom, które w poprzednich latach dokonały naprawy na własny koszt i za parę tysięcy złotych otrzymały ten sam wadliwy pompo wtryskiwacz. To samo dotyczy pompy paliwa, modułu komfortu itp. Np. obecnie można kupić samą pompkę paliwa za niewielkie pieniądze a nie całą pompę za ok. 1 00 tys. PLN. Zdecydowanie odradzam wszystkim zakup tego modelu samochodu.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Sedan