Silnik
: plynnie pracuje i daje radosc z jazdy, jak na diesla to super
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: hamulec reczny jako przycisk to beznadziejny pomysl
5,0
Całokształt
Ja jestem bardzo zadowolony z mojego autka,czarny z niklowanymi listwami i polerowanymi alusami wersja eksklusive,profilowane fotele,swietne wykonczenie wnetrza i dobra jakosc materialow. Bardzo fajne autko polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cicha praca silnika, kreci sie szybko na niskich obrotach,bardzo ekonomiczny,a jak trzeba to dynamiczny przy niewiele wiekszym spalaniu
5,0
Skrzynia biegów
pieknie delikatnie i miekko wskakuja biegi
4,0
Układ jezdny
tutaj mozna by podyskutowac zalezy co kto lubi,moje poprzednie auto mialo stosunkowo twarde zawieszenie w porownaniu do passata, ale mazda to autko bardziej sportowe a passat to pod limuzynowate podchodzi wiec mysle ze nie jest zle trzyma sie drogi ladnie ale przy ostrej jezdzie w zakretach pojawia sie wrazenie delikatnego plywania
Komfort
3,0
Widoczność
i tu sie vw nie popisal, widocznosc kiepska zwlaszcza podczas cofania poprostu makabra,ale z czasem da sie to opanowac i trzeba dobrze wyczuc tego kolosa
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest w nowym passacie mnostwo wystarczy dla kazdego grubaska;-0
5,0
Wyciszenie
poprostu ukojenie dla uszu w srodku brawo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa w/g mnie jest niskie po miescie robie okolo 800km na pelnym z biorniku a na trasie narazie nie mam danych.
Koszty przegladow i czesci sa stosunkowo tanie pod warunkiem ze bedziemy unikac serwisu.
5,0
Stosunek jakość/cena
ja za mojego dalem 35tys. wiec mysle ze jest spoko
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
hamulec reczny jako przycisk co za glab to wymyslil
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
[l/100km]