SZAJSO-PASSAT-SRASAT. Napisze krótko -sypie się napęd pompy oleju, pompowtryski nie wytrzymują więcej jak przedziału 150 - 200 tys km (lałem tylko olej Verva), dwumasa szybko padła, turbo do wymiany przy 170 tyś km ( gdzie w moim starym Passacie B4 co jeszcze stoi pod chmurką i ma najechane 450tys km tylko węże od turbiny były wymienione), problem ze wspomaganiem - jakaś bzdura ale wkur..ająca. To by było na tyle. Auto NIC NIE WARTE.
Wrażenia
1,0
Silnik
Napęd pompy oleju to jakies nieporozumienie, pompowtryski tak jak turbo zrobione z metalu po recyklingu.
1,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
WYSOKIE.
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drenuje portfel
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zrobią z ciebie bankruta.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]