Ciesze się, że są takie osoby jak ty, które nagłaśniają sprawę. Dziwny i wręcz nie wytłumaczalny jest fanatyzm silników diesel w Polsce, przecież za granicą dieslami jeżdżą ludzie pokonujący dziennie 100km w jedną stronę do pracy i to ma sens z racji droższej eksploatacji czy też większych podatków na właśnie ten silnik. Dodam tylko, że model PASSAT CC 2.0T ( benzyna ) jest również awaryjny! Auto salonowe, po 40tyś km. wymiana kompletnego sprzęgła. Pomimo gwarancji, serwis uznał to za wadę kierowcy - 4000zł. Przecież jest tyle niezawodnych marek a Polska robi się stolicą VW wyluzujcie! VW TO JUŻ NIE JEST 1.9TDI KTÓRY ROBIŁ MILION KM!
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]