Na złom silnik 2,0 TDi a użytkownikom tych wynalazków zwrot kosztów napraw przez vw
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
Bez czujników parkowania słaba widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszcząca tapicerka ,jakość materiałów fatalna
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik 2,0 TDI to porażka,odmawia posłuszeństwa w każdej chwili
Stanowi zagrożenie dla życia osób podróżujących tym "samochodem"
W przypadku awarii w czasie jazdy np. przy wyprzedzaniu kierowca jest bezradny - brak wspomagania hamulców czy układu kierowniczego - silnik gaśnie i amen !!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]