W takiej sytuacji trudno przewidzieć kiedy coś znowu padnie
Wrażenia
2,0
Silnik
PO 120 tysiacach Padł pompowtrysk
4,0
Skrzynia biegów
Zero problemów
3,0
Układ jezdny
Poszł luleje wachaczy z przodu
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu słabo widać
4,0
Ergonomia
dobrze dopasowana
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy 120 tyś padły wentylatory
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca
4,0
Wyciszenie
w normie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy zimnym silniku do 2 km 10 litrów potem sie poprawia do średniej 5,5 l oleju
3,0
Stosunek jakość/cena
Czy takie auto może konkurować w cenach??
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne rzeczy sie nie psują w tym modelu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu półrocza przy 120 tyś. padło;komplet ewntylatorów, wyciek z chłodnicy,tuleje zawieszenia przedniego,pompowtrysk, a teraz szwankuje kolumna kierownicy( proble z zapłonem i blokadą)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]