Silnik
: pompa paliwowa, sprężarka (zawór), klapa czegos tam
Układ elektryczny
: kolumna kierownicy
1,0
Całokształt
4Motion. Doskonała trakcja w każdych warunkach. Dyskwalifikacja za koszto i czasochłonne awarie : tylny dyfer, pompa paliwowa, skrzynia biegów (łożysko i obudowa), przegub napędowy, turbosprężarka (zacięcie zaworu).
Wrażenia
2,0
Silnik
Głośny. Troche za slaby jak na auto z napedem na 4 kola.
4,0
Skrzynia biegów
Po 5-10 dotarla sie i dziala bez zazutu.
5,0
Układ jezdny
4Motion - rewelacja. Deszcz, śnieg, lód, szuter - dla tego samochodu nawierzchnia nie gra roli. Zawieszenie trochę za twarde na polskie dziurawe drogi ale to kwestia gustu.
Komfort
5,0
Widoczność
Troche do tylu slabo jesli fotel kierowcy znajduje sie w dolnym polozeniu.
5,0
Ergonomia
Skladane oparcie pasazera, zintergrowany fabryczny skladany fotelik dla dziecka, otwor z pokrowcem na narty. Rewelacja.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Hm było kiepsko z wydajnościa klimatyzacji. Serwis twierdzil ze jest ok. W koncu napelnilem ja jeszcze raz i jest ok czyli bylo za malo czynnika. Ogrzewanie nie dziala ponizej -10C poniewaz silnik nie osiaga (w miescie) temp 90C. Dopiero Webasto rozwiązało problem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylko w SuperB jest wiecej miejsca. ( w tej klasie aut)
2,0
Wyciszenie
Przez ten silnik. Słaby i głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto 4x4 super. Pewnie dlatego ze to haldex.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dużo opcji przy zamawianiu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypienia wewnatrz. Nie wypada w tej klasie.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylny dyfer, pompa paliwowa, skrzynia biegów (łożysko i obudowa), przegub napędowy, turbosprężarka (zacięcie zaworu), klapa czegoś tam za 1 tys zł, cała kolumna kierownicy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 140KM 103kW
[l/100km]