Przeniesienie napędu
: Skrzynia DSG jest bardzo przyjemna.
3,0
Całokształt
Nowy Passat z 2006.III.
Bardzo ładne auto na zewnątrz i wewnątrz, bardzo przyjemne w prowadzeniu, ale nie miesiąca bez awarii i pobytu w serwisie.
Na szczęście jeżdżę autem flotowym i nie płacę za naprawy, bo inaczej można sobie w łeb strzelić.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0 TDI, 140 KM, trochę się telepie jak jest zimy, ale ogólnie nieżle
5,0
Skrzynia biegów
Mam DSG, najlepszy automat, jakim jeżdziłem
4,0
Układ jezdny
Trzyma się dobrze drogi, prawie tak dobry jak Mondeo
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam czujników parkowania i trochę słabo widać przy jeździe do tyłu
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, tylko materiały coraz słabsze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
W porównaniu do
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę automatem i cały czas na włączonej klimie, i pali 7,5 litra.
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest super wyposażone, kosztowało 130 tysięcy, ale awaryjność jak w Polonezie.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tragedia,
1. Co chwila zapalają się jakieś kontrolki
2. Po wymianie trzech poduszek powietrznych w fotelu kierowcy okazało się, że to kostka pod fotelem jest powodem zapalania się kontrolki i trzeba ją było wyciąć.
3. Zaczep pasów bezpieczeństwa wymieniony po miesiącu
4. Bardzo delikatny lakier, rysy robią się nawet od rury odkurzacza (tej miękkiej)
5. Wszystko trzeszczy już po kilkunastu tysiącach
6. Wycina opony po jednym sezonie (40 tysięcy w moim przypadku)