ODRADZAM. Ja puki co wymienilem: A. świece żarowe (muszą być oryginalne w przeciwnym razie usterka powróci)B. pompę oleju (częsta awaria w 2.0 TDI) C. za jakieś 8m-c jakiś modól od pompy oleju (użyto tak dobrych materialow że wycierają się tam jakieś walki)Pozostalo mi jeszcze wymienić kolo dwumasowe i wtryski bo to tez się bardzo często psuje w tym modelu. TE AUTO TO PORAŻKA !! Dodam że przebieg mam autentyczny, zgodny z ks. serwisową , potwierdzony po nr vin w serwisie w bazie VW, nie bity, sprawdzony na 100 różnych sposobów przed kupnem, więc moje awarie nie wynikają z niejasnej przeszlości auta. Z zewnątrz wydaje się duży w środku niezbyt dużo miejsca, szczególnie z tylu, widoczjność slaba, jakoś plastików bez komentarza, wszystko trzeszczy. W tej klasie i za te pieniądze w życiu bym sie nie spodziewal takiej lipy.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 120KM 88kW
[l/100km]