Silniczek bardzo cichy, wcześniej mialem poprzednią generację z silnikiem 1.9, nie ma porównania
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo slaba widocznść do tylu i na boki, samochód ma male szybki z pozycji kierowcy sprawia wrażenie że siedzi sie w wozie bojowym ; ) Z powodu malej widoczności do tylu polecam czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dla kierowcy miejsca w sam raz, raczej można czuć się obudowanym, jeśli ktoś lubi rozstawić szeroko nogi i lokcie to się zawiedzie ; ) Z tylu i dla pasażera z przodu poprawnie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja mam wersje 122 konną, Bardzo oszczędna w mieście potrafię spalić 5,5 litra, a w trasie 4,8 (lecz co to za jazda) Jednym slowem można sie pobawić i wykręcić bardzo male spalanie, jeśli ktoś na to nie zwraca uwagi tez napewno sie nie zawiedzie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto awaryjne i drogie w utrzymaniu.Jednym slowem tragedia, odradzam. Podkreślam ze kupilem bezwypadkowy egzemplarz, sprawdzany grubościomierzem lakieru,oraz przez mechaników, z oryginalnym przebiegiem,z wpisem w książce serw.,potwierdzonym w bazie VW.
Wiec usterki na pewno nie są spowodowane niejasną historią autka. Pierwsze co, wymiana świec żarowych (podobno częsta przypadloś) niestety muszą być oryginalne, żeby usterka znikla,koszt okolo 600zl. Wymiana pompy oleju (podobno takze przypadlośc tego modelu) koszt okolo 1300zl
Co będzie następne ?
Spodziewalem sie auta bardziej niezwodnego.
Auto raczej dla osób które stać i lubią co chwila jeździć na serwis.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 120KM 88kW
[l/100km]