auto zupełnie przeciętne, komfort zupełnie przeciętny, prowadzenie zupełnie przeciętne. Ogólnie spodziewałem się czegoś więcej po tym aucie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Miałem ten sam silnik w Toledo III i powiem, że tam się lepiej sprawował mimo tej samej masy. Niestety trzeba dolewać 1 litr oleju co 10 tyś km - co moim zdaniem jest nieporozumieniem w aucie tej klasy. Dynamika jest przeciętna no ale co można wymagać od 105 KM. Silniczek typowo do długich autostradowych podróży z prędkościami 120-140 km/h
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą ładnie, dobre przełożenia.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest kiepskie, za miękkie do tego duży promień skrętu sprawia, że manewrowanie po parkingach i jazda po wąskich uliczkach jest katorgą.
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu fatalnie, cofanie na lusterka i czujniki parkowania
4,0
Ergonomia
jak to w VW prawie wszystko na miejscu ale elektryczny hamulec ręczny to dla mnie nieporozumienie, mimo, że zrobiłem tym autem już 50 tyś km, ciągle nie mogę się przyzwyczaić do tego guziczka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest tak sobie za to z tyłu chyba nawet koszykarz nie będzie narzekał
3,0
Wyciszenie
przy prędkościach powyżej 120 km/h szum powietrza i opon doprowadza mnie do szału.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8, trasa 6-6.5, średnio między 6-7. Rekord to 4.7 ale trzeba jechać 70km/h na 5 biegu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem auto o 20 tyś zł za drogie.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zepsuty zamek tylnej klapy, zepsute grzanie i regulacja lusterek, szumiące łożysko w prawym p. kole - wszystko zrobione na gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]