Zawieszenie
: Autko płynie na drodze, dając wiele satysfakcji z jazdy.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Po chip tuningu ma 130 PS, radość z jazdy na 3 i 4 biegu.Dobra kultura pracy, niezbyt głośny silnik.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy i drugi bieg za krótki, za to 3 i 4 super. Działa precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Jak na polskie drogi bardzo dobrze się sprawdza, połączenie komfortu z dobrym trzymaniem w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu dobrze, trochę przeszkadzaja przednie słupki, jednak da sie przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Duży bagażnik. Wiele praktycznych schowków, poprostu niemiecka precyzja.Przyciski dobrze rozmieszczone.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa i schładza w werscji półautomat klimy. Dobry obieg powietrza, szyby nie parują. Podgrzewane lustera także poprawiaja widoczność w ekstremalnych warunkach pogodowych.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i z tyłu wiele miejsca nawet dla wysokich osób.
4,0
Wyciszenie
Jak na dilnik diesla to jest ok, zawieszenie także nie przenosi nie przyjemnych odgłosów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto o wadze 1,5 tony to bardzo ekonomiczny silnik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę drogi, ale coś za coś. Niemiecka precyzja i komfort oraz niezawodność kosztują.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]