Zawieszenie
: Zawieszenie to udany kompromis komfortu i dobrego prowadzenia w zakrętach.
5,0
Całokształt
Dobry samochód, komfortowy, bez awarii i oszczędny silnik. Po prostu dobrze się w nim czuję. Jak dotąd pełna satysfakcja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik trochę chrapliwy w brzmieniu (pompowtryskiwacze) ale bardzo oszczędny i fajnie się zbiera już od 1800 obr/min. Żadnych usterek i nie bierze oleju. Poprostu dobra, sprawdzona konstrukcja vw.Jak na polskie warunki zupełnie wystarczający motorek.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Dobry komfort i świetnie w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość grube przednie słupki
5,0
Ergonomia
wzorowo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super klima(climatronic)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca i doskonałe przednie fotele
4,0
Wyciszenie
Zimny TDI trochę hałasuje, dobre wyciszenie wnętrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik bardzo oszczędny. W zależności od rodzaju trasy spalanie mieści się w przedziale od 5 do 6 l/100km.Jak na tę masę samochodu to bardzo dobry wynik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ten produkt sporo kosztuje, ale nie traci znacznie na wartości, więc nie będzie dużego w przyszłości stresu przy sprzedaży.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]