Auto nie jest złe. Zastanawia jednak iż wszystkie modele silnikowe biorą olej od nowego!!! Poza tym ceny przeglądów i oryginalnych części... Panowie, zlitujcie się. To ma być samochód dla ludu (jak wskazuje nazwa).
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość elastyczny, ale bez fajerwerków. Bierze olej!!!
3,0
Skrzynia biegów
Uwaga przy zbyt szybkim wrzucaniu trójki może dojść do niespodzianek.
4,0
Układ jezdny
Samochód dość dobrze trzyma się drogi. ESP da się wyłączyć-działa nieco topornie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bez problemu. Tył na wyczucie.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam, gdzie powinno być. Literatura instrukcji obsługi zalecana przy poszukiwaniu ciekawostek.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mógłby grzać nieco szybciej, ale nie ma się czego czepiać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie bardzo ciężko jest go pobić.
3,0
Wyciszenie
Dziwnym zbiegiem okoliczności silnik jest głośniejszy w samochodzie niż na zewnątrz. To ma chyba poprawić samopoczucie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto z klimą - dycha na setkę niewyjęta. Trasa nieco oszczędniej, ale przy ciężkiej prawej stopie bardzo niewiele. Ceny przeglądów, napraw - koszmar.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli cena jest do zaakceptowania, to w tym regionie to jeden z lepszych wozów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psują się głównie rzeczy pakowane dodatkowo u dealera. Z innych- sterownik do siedzenia kierowcy (podpórka lędźwiowa). Ktoś też mocno przekombinował z chlapaczami (są jakieś 2 cm nad drogą). Kochane Niemiaszki!!! Ten samochód również sprzedają w Polsce!!!