Karoseria
: komfort, dobra bryła,nowatorsko rozwiązane mocowanie klapy bagażnika, super promień skrętu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: rozrząd - wymiana po 40 tys
Inne
: pompa klimatyzacji - wymiana po 45 tys
Układ elektryczny
: standardowa usterka w B6 do której nie chce przyznać się VW - moduł komfort
2,0
Całokształt
ze względu na awaryjność fabrycznie kupionego samochodu flagowej marki - ocena zła.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
nowy passat B6 wart góra 70 tys - nie 100 tys/
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zepsuty wyłącznik oświetlenia wewnętrznego, zepsuł się sam, nikt w niego nie ingerował, ani specjalnie intensywnie nie używał...
Żle zaprojektowane szufladki na kokpicie, jeśli przepełnimy je dronbiazgami to potrafią wypaść w środku i zablokować wysuwanie szufladki. Naprawienie tego to cały dzień roboty przy kokpicie.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
40 tys. wymiana rozrządu (coś w nim szurało), 45 tys. wymiana pompy klimatyzacji (piski. Biorąc pod uwagę, że nie użytkuję rajdowo samochodu (dojazdy spokojnie do pracy, dystanse średnie)- uważam to w samochodzie za 100 tys tej marki za skandal.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 150KM 110kW
[l/100km]