Kultura pracy pozostawia trochę do życzenia - jak zimny to dławi się na niskich obrotach, turbodziura jednak wyczuwalna, ale delikatna w porównaniu do diesli. Poza tym super elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny trochę dziwnie haczy, reszta bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Bardzo wysoki komfort resorowania! Płynie się po wszystkich dziurach, nie ma do czego się przyczepić!
Komfort
5,0
Widoczność
Z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu - bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika idealne, słychać głównie szum opon i owiewającego powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na benzynkę po mieście niecałe 9l/100km to chyba nieźle, szczególnie że lubię szybką jazdę.
Serwis na razie też nie kosztowny, ale i przebieg żaden.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakość wykonania przeciętna - w pierwszym tygodniu po odbiorze samochodu z salonu słychać było plastiki w desce rozdzielczej, podłokietnik w tylnej kanapie z bardzo taniego plastiku - takiego pisku nie słyszałem jeszcze w żadnym samochodzie! Ostatnio zaczęła walić tylna półka.. I to wszystko w samochodzie za 100 000 PLN!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pierwszego dnia po odbiorze samochód nie odpalił! Okazało się, że rozrusznik zamarza!!! Serwis odesłał z kwitkiem, bo te egzemplarze tak mają.. Obecnie sprawa w Inspekcji Handlowej, złożyłem wniosek o zwrot pieniędzy.
Druga sytuacja: dławienie się silnika na zimno, przy ruszaniu. W serwisie zobaczyłem notkę od producenta: trzeba było wgrać nowe oprogramowanie, te auta tak mają.
Brak słów!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]