Silnik
: Niespodziewałem się takiej elastyczności.
5,0
Całokształt
Bardzo porządne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry silnik. Elastyczność jak w dieslu, niezłe przyspieszenia nawet przy pełnym obciążeniu. Bardzo cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Praktycznie bez zastrzeżeń, gdyby nie czasem dziwne \"zaskakiwanie\" wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń do trakcji. Nie jechałem nim więcej niż 160 - może powyżej tej prędkości byłyby jakieś uwagi. Jeżdżę po różnych nawierzchniach. Jest OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. W końcu gdzieś muszą być słupki.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Niemal intuicyjna obsługa. Choć w przypadku radia RCD 510 w przypadku niektórych funkcji mam pewne zastrzeżenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na najwyższym poziomie. Szybko chłodzi i szybko grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie można narzekać w pierwszym ani w drugim rzędzie siedzeń.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy od \"ciężaru\" nogi i od używania turbiny. Jeśli jednak używa się jej tylko wtedy kiedy należy wykonać szybko konieczny na drodze manewr jest zupełnie dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
To bardzo subiektywna ocena ale chyba Volkswageny mogłyby być nieco tańsze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód ma niecałe pół roku. Póki co nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]