Silnik
: polecam jazdę próbną. Więcej nie wsiądziesz do diesla !
5,0
Całokształt
Po obniżkach cen moim zdaniem auto bezkonkurencyjne. Ani mondeo, ani Insignia, ani Accord nie ma w ofercie podobnie dobrego silnika benzynowego o zblizonych parametrach (bezpośredni wtrysk itp. ). A że benzyna tańsza od ropy - co tu wiecej mówić
Wrażenia
5,0
Silnik
wyjątkowo udany silnik. Mocny, elastyczny, o pięknym brzmieniu i małym zużyciu paliwa. Cóż powiedzieć - turbo i wtrysk bezpośredni
3,0
Skrzynia biegów
nie jest zła, ale .. w mojej toyocie biegi wchodzą perfekcyjnie, w passacie redukując z 5 na 4 trzeba pokonać jednak opór.
5,0
Układ jezdny
Myślałem, że będzie za twardy ale jest ok. Trochę trzęsie, ale za to swietnie trzyma się drogi. Układ kierowniczy o niebo przyjemnniejszy niż np. w Avensis
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność niezła, bo siedzi się dość wysoko
5,0
Ergonomia
wszystko absolutnie na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wzorowo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ciut tylko gorzej niż Mondeo, o niebo lepiej niż np. Laguna. Bez porównania lepsze materialy wykończeniowe niż w Mondeo.
5,0
Wyciszenie
Najcichsze auto jakim jechałem. Silnik aksamitny, prawie niesłyszalny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy łagodnej jeździe jest rewelacyjnie jak na moc i wagę auta. Nie ma sensu kupować duużo droższego diesla ! przy spokojnej jeździe trochę miasto, trochę trasa mam średnio z całego okresu 8.0 litra
5,0
Stosunek jakość/cena
ja swojego kupiłem full wypas ( bez skóry ) za ok. 75.000 Żadna porządna marka nie była nawet bliska przebicia tej oferty
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 160KM 118kW
[l/100km]