Silnik
: Ekonomiczny i bardzo elastyczny. Przyśpieszenie mierzone za pomocą GPSa nawet lepsze od katalogowego (9,9 a w książce 10,5 do setki). Elastyczność na wyższych biegach godna uznania.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny i oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę krótka dwójka, niezła szóstka. Ogólnie wszystko OK.
5,0
Układ jezdny
Pewnie trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak uwag.
5,0
Ergonomia
Miła ergonomiczna kierownica ze sterowaniem. Użyteczny tempomat. Wygodne zagłówki i podłokietnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa. Klima dwustrefowa działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i tyłu. Świetna regulacja fotelu kierowcy nieco gorzej z manualną regulacją odcinka lędźwiowego pasażera.
5,0
Wyciszenie
Brak uwag. W stosunku do golfa V którym ostatnio jeździłem wręcz rewelacja.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie na 5tys mam zawsze poniżej 7litrów. W trasie ok 6l (najgorszy wynik 6,8 ale większość po autostradzie z prędkością powyżej 140km/h). Jak dla mnie super.
5,0
Stosunek jakość/cena
Długo się zastanawiałem nad wyborem auta i dopóki nie pojawiła się wersja Passata z tym silnikiem nie brałem pod uwagę tego modelu bo FSI demonstracyjne który miałem okazje jechać mnie nie powaliło. TSI zachęciło mnie parametrami i ceną. Miałem okazję jechać Golfem z tym silnikiem i skaładając zamówienie byłem pełen obaw ale mój wybór okazał się być udany.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz, jeszcze na gwarancji wymieniany był czujnik parkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]