Mocny i żwawy silnik, niewielka turbodziura do 1800 o./s natomiast później przyspiesza lepiej niż nie jedna benzynka.
Pobiera 200ml oleju na każdy przejechany 1000km ale na to trzeba się przygotować. Robię nim 1000km tygodniowo bez żadnego wkładu w silnik po za rozrządem i olejem co 12-15 tyś.
Miałem również wersje z silnikiem 1.9 natomiast z 2,5 v6 jestem bardziej zadowolony posiada droższy rozrząd lecz za to pali mniej no i ma dużo więcej koni.
Dobrze się prowadzi, tani w eksploatacji, trochę rdzewieje ale rudego z imprezy nigdy nie wygonisz.
Polecam jeżeli chcesz tanio i wygodnie przejechać każdą trasę,
W dodatki przez sławną wersje silnika 150 konną te samochody są bardzo tanie więc można mieć oszczędnego woła roboczego za grosze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocny i żwawy silnik, niewielka turbodziura do 1800 o./s natomiast później przyspiesza lepiej niż nie jedna benzynka.
Pobiera 200ml oleju na każdy przejechany 1000km ale na to trzeba się przygotować. Robię nim 1000km tygodniowo bez żadnego wkładu w silnik po za rozrządem i olejem co 12-15 tyś.
Miałem również wersje z silnikiem 1.9 natomiast z 2,5 v6 jestem bardziej zadowolony posiada droższy rozrząd lecz za to pali mniej no i ma dużo więcej koni
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 163KM 120kW
[l/100km]