Inne
: całokształt - limuzyna z niezłym przyśpieszeniem. Wygodna i komfortowa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: alternator
5,0
Całokształt
Autko komfortowe i wygodne a to niestety kosztuje. Silnik sporo jak na dziesiejsze czasy pali jednak jezeli chodzi o powównanie cena/jakość to zdecydowanie polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
Autko bardzo dobrze wyciszone jednak z zewnątrz pracuje głośno.p
5,0
Skrzynia biegów
Automat - rewelacja, wygoda i pełen komfort
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się doskonale jednak uwaga na przednie amortyzatory i nasze Polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
chociaż lewy słupek drzwi i przedniej szyby jest na wysokości wzroku kierowcy podczas jazdy (wymaga przyzwyczajenia)
5,0
Ergonomia
Nie jest to klasa najwyższa ale jak na klasę średnią pełen wypas. Materiały bardzo dobrej jakości, wszystko sensownie skomponowane i dobrane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
autko nagrzewa się szybko a klimatyzacja przy tym sliniku jest bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko przestronne- zarówno z przodu jak i z tyłu jest mnóstwo miejsca. Wygoda
5,0
Wyciszenie
wewnątrz słychać tylko i wyłącznie rwewelacyje nagłośnienie :-)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najwięszy minus tego auta. Bardzo drogie części zastępcze - choć plusem jest ich dostępność na rynku cena zdecydowanie odstrasza. Przy tak potężnym silniku w automatycznej skrzyni biegów trudno mówić o ekonomii - auto pali 10l na 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Autko komfortowe i wygodne a to niestety kosztuje. Silnik sporo jak na dziesiejsze czasy pali jednak jezeli chodzi o powównanie cena/jakość to zdecydowanie polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak (jak na razie :-)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana alternatora
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 150KM 110kW
[l/100km]