Inne
: Nic mnie w tym złomie pozytywnie nie zaskoczyło
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
: turbina
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
Wszystkim VW fanom życzę żeby kiedyś też się władowali w goowno pod pseudonimem PASSAT.
Dla ludzi trzeźwo myślących - Niech to JA będę dla WAS przestrogą . Jak ktoś nie wierzy to jestem w posiadaniu wszystkich rachunków z dokonanych napraw.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik mocny i elastyczny ale kultura pracy koparki na mrozie . Klekocze i się trzęsie jak osika .
2,0
Skrzynia biegów
Przełożenia słabo dobrane ,3 bieg haczy . wsteczny czasem trzeba na dwa razy wybijać
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie wielowahaczowe dobrze tłumi nierówności jak też czujność kierowcy w zakrętach . Jak ktoś lubi kilkaset zetów co roku na zawieszenie przednie wydać , to polecam jak najbardziej .
Komfort
2,0
Widoczność
Sedan VW i widoczność dobra do tyłu to jak ogień i woda , jedno drugie wyklucza
1,0
Ergonomia
EKONOMIA ? HHYYMM No właśnie gdzie ona jest ? Oki a więc zróbmy podsumowanie .
1. Cena zakupu 40 000 zł
2. Części i naprawy 10 000 zł
3. Ubezpieczenie przez 2 lata 5000 zł
( pełne zniżki)
4. Zużycie paliwa na poziomie 8,5 l/100km
5. sprzedaż auta po 2 latach 25 000zł
===== utrata na poziomi 30 000 zł
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik rewelacja wszystko perfekcyjnie , kiedy trzeba to ciepło , kiedy chcesz to zimno
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Passat w tej kategorii to klasa sama w sobie
1,0
Wyciszenie
Silnik klekocze i te szumy aerodynamiczne
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktoś Ci powie że jego 130tka pali 5l ropy to znaczy że jest ..........
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
10 szt wahacze przednie - 1200 zł
podnośnik szyby L - 350 zł
podnośnik szyby R - 350 zł
mikrowłącznik zamka przód L
mikrowłącznki zamka przód R
mikrowłącznik zamka klapa
klapa klimatronkia zawieszona
Linka otwierania maski