bardzo mocny , dobrze wyciszony, moment 320 Nm robi swoje od 1800 obr ciągnie jak lokomotywa bardzo elastyczny na 5 biegu mozna spokojnie jechać 50 km/h. Nie ma żadnych wibracji w środku nie słychać różnicy czy to diesel czy benzyna
5
dobrze się prowadzi ale na kolana nie powala (mondeo II jest lepsze) z tąd nie pełna ocena
4
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki bez uwaga , do tyłu dla niewprawnego kierowcy potrzebny parktronic (zwłaszcza sedan- wysoki bagażnik)
4
5,0
Ergonomia
nic dodać nic ująć perfekcja w każdym calu . Panowie z VW wielkie brawa !
5+
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z klimatronikiem rewelacja dobrze chłodzi i dobrze nagrzewa
5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W całym aucie miejsca jest wystarczająca ilość
5
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla bardzo dobrze , lecz z szumami aerodynamicznymi można jeszcze krok dalej
4-
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No właśnie i tutaj pojawiają się schody , wbrew utartej opinii wcale TDI pod znakiem VW-eja tak bajkowo nie palą .
No cóż 130 km w aucie o masie 1500kg
musi łyknąć i trzeba się dobrze napocić żeby zrobić w cyklu mieszanym średnio 7,5l/100
Zużycie wg komputera całkowicie potwierdzone pod dystrybutorem
3-
2,0
Stosunek jakość/cena
drugi raz takiej kasy nie wywale na takie auto
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Panowie z VW w tym miejscu zmoczyli dupe
- zimne luty zamka kierowcy
-zimne luty zamka pasażera
-mikrowłącznik oświetlenia bagażnika
-wahacze przedniego zawieszenia
-kapryśny tryb serwisowy
-klapy klimatronika
-błędy na klimatroniku
-błędy słabego ładowania wg VAG-coma
-podśwetlenie nawiewów
-brzęczek włączonych świateł
I gdzie ta niezawodność ??????????
2=
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie nie lawetowany i niech tak zostanie :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]