Niezawodny, dynamiczny (niewątpliwie za sprawą turbinki Garretta o zmiennej geometrii łopatek wirnika), jednak jakby zbyt mało elastyczny silnik AFN.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Nie ma mocnych na polskie drogi, dlatego tylko - dobrze - jednak właściwości jezdne na wysokim poziomie. Cztery wahacze zdają egzamin, hamowanie jak też przyśpieszanie zupełnie nie odczuwalne na kółku.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Świetne rozwiązania, dopracowane do ostatniego szczegółu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zbyt głośna praca wentylatora już na niskich obrotach wirnika - 1 - jednak możliwości ogromne - huragan - wtedy juz zupełnie nic nie słychać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca w zupełności.
4,0
Wyciszenie
Jak na TDI to całkiem, całkiem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oszczędność i moc w jednym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kto by się przejmował drobiazgami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]