Samochód dla ludzi którzy poszukują niezawodności i wygody bez zbędnych wodotrysków. Samochodzik dość częsty na polskich drogach więc i z ew. naprawami nie ma problemów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na swoje lata i dieselka bardzo ładnie pracuje. Przyśpiesza dobrze i dobrze pali. Nigdy nie było problemów z uruchomieniem nawet przy -20 stopniach a stoi na dworze.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie, nie ma się do czego przyczepić.
3,0
Układ jezdny
Niestety zawieszenie nie jest mocną stroną tego samochodu. Pomimo dużej wygody przy pokonywaniu dziur średnio raz na rok należy wymienić wahacze. Zdecydowanie samochód był konstruowany z myślą o niemieckich auto banah a nie polskich dziurawych drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok, poza tyłem którego nie widać, należy przyzwyczaić się do cofania na lusterka.
5,0
Ergonomia
Auto proste w użytkowaniu jak budowa cepa bojowego. Wszystko jest na swoim miejscu bez zbędnych wodotrysków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dotąd nie spotkałem innego samochodu który miałby tak skuteczne ogrzewanie i klimatyzację.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca. Z tyłu już nieco gorzej, jednak zmieszczą się 3 dorosłe osoby.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla bardzo przyzwoicie do prędkości 140 km/h nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód o takich gabarytach i z taką mocą nie może palić mniej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Poza zawieszeniem naprawdę nie ma się do czego przyczepić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie nic się nie psuło
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie do wymiany co rok
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]