Silnik 110km w dieslu jest jak dla mnie wystarczający. Nie ciągnie jednak od spodu, posiada tą tzw dziurę, ale jak przytrzymam go na 2k obrotów to jest ok. Nie trzeba żyłować żeby osiągnąć dobre wyniki
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia elastyczna, baaardzo trudno go zgasić, na trójce dostaje kopa
4,0
Układ jezdny
Komfort jazdy to chyba największy plus, dużo miejsca nawet dla bardzo wysokich. Zawieszenie może i delikatne (po roku jazdy 11 letnim paskiem wymieniłęm 1 wachacz przedni- 150zł ze wszystkim) ale jednak coś za coś. To nie jest tak że vw zrobił aluminiowe wachacze by sie psuły, są one po to by auto było jeszcze bardziej komfortowe. Jednak mimo wszytko awaryjność wachaczy to największy minus i chyba jedyny duży minus tego auta. Podsumowując, jak jeździsz dużo po dziurach i nie zamierzasz po nich przejeżdżać 50tką to weź coś innego
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik działa adowalająco Temperatura od 18stopni
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
W zimie chodzi troche głośniej ale nie ma tragedii. W środku można spokojnie rozmawiać nawet przy jeździ na wysokich obrotach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali 5.5l oleju napędowego nawet przy dynamicznej jeździe. Cierpliwi uzyttkownicy auta na terenie niezabudowanym doczekają się nawet poziomu 5.0l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]