Silnik
: czasami są problemy z włączaniem się turbiny. winnych może być wiele elementów
Zawieszenie
: przednie wahacze z aluminium nie wyrzymują wiele na polskich drogach
5,0
Całokształt
Ten egzemplarz jest po przełożeniu kierownicy z angielskiej strony. zakup był trochę tańszy niż z Polski, ale warto było trochę się pomęczyć (ciężka przekładka). Silnik - rewelacja, wnętrze olbrzymie. Jedyny problem to zawieszenie, ale już sie przyzwyczaiłem
Wrażenia
4,0
Silnik
jak dla mnie bomba - samochód wystarcza zarówno do dynamicznej jazdy na trasie jak i spokojnego stania w korkach. Czasami problemy stwarza turbina, która ma swoje wady
3,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. czasami czuję się tak, jakbym miał automat - wrzucam bieg i jadę
3,0
Układ jezdny
to jedyny feler tego samochodu - co roku zmieniam całe zawieszenie z przodu. Wszystkie 6 wahaczy (3 prawe i 3 lewe) do wymiany po rocznej jeździe po polskich drogach. aluminiowe elementy nie lubią naszych dziur
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tym samochodem dałem radę dokończyć budowę domku pod Warszawą i przeprowadzić się tam - zapakować 80 m2 paneli do sedana wraz z pianką i folią + 3 osoby razem z kierowcą = to możliwe chyba tylko w pasku :)
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio wychodzi mi spalanie niecałe 5 litrów na 100 km. najwięcej spalił mi gdy były mrozy w 2005/2006 roku - 6,5 litra po mieście (dystanse do 10 km po Warszawie w korkach)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
turbina i przednie zawieszenie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]