Jak na tą moc wystarczająco elastyczny. Do setki nieco ponad 12 sekund. Jak na polskie drogi wystarczajaco.
4,0
Skrzynia biegów
Przy prędkości ponad 170 km/h brakuje szóstego biegu, ale generalnie rozłożenie biegów prawidłowe
5,0
Układ jezdny
Dobrze dobrana sztywność na autostrady i "polskie" drogi. Wspaniale zaprojektowany system usztywniający układ kierowniczy ze wzrostem prędkości jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność z przodu, trochę gorzej z tyłu, ale znakomite rozmieszczenie luster (w tym sferycznego kierowcy).
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze rozplanowane wskaźniki, przyciski i pokrętła. Dobry pomysł z el. hamulcem ręcznym i gniazdo kluczyka nie wymagające "trafiania". Przydatne gniazdo 230 V i regulowany nawiew na pasażerów z tyłu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super działająca klima dwu strefowa. Skuteczne nagrzewanie i chłodzenie z tyłu. Znacznie lepsze wrażenie niż przy podobnym rozwiązaniu w Vectrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająco miejsca na 2 a z tyłu na 3 dorosłych - wygodny także na długie trasy.
4,0
Wyciszenie
Do 140 na godzinę OK. powyżej głośniej , ale i tak ciszej niż Vectra.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 180 na godzinę - ponad 12 na 100 km, ale na 43 000 km (głównie po autostradach) średnio 5,8. Przy spokojnej jeździe (90/50) - na trasie 4,7.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być trochę tańszy. Dosyć kosztowne są dodatki wykracząjace ponad standard.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odklejona uszczelka drzwi tylnych po 5000 km - usterka usunięta przez serwis.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 15 tysiącach wysiadło koło zamachowe, (głośna praca), ale zostało sprawnie wymienione w ramach gwarancji przez serwis VW.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]