Samochód wygodny, świetnie się prowadzi, pięknie wygląda. Gdyby miał mniej awaryjny silnik - zasłużyłby na dużo wyższą ocenę.
Wrażenia
1,0
Silnik
Katalizatory zamontowane przy samym bloku silnika - silnik przegrzewa się błyskawicznie. W moim po półgodzinnym staniu w korkach w trakcie upałów, wyjechaniu z miasta i dynamicznym przyspieszeniu do 160 km/h spalił się tłok i pękła tuleja cylindra - silnik do wyrzucenia. Silnik, który kupiłem na wymianę okazał się uszkodzony w podobny sposób.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując ten samochód spodziewałem się olbrzymiego spalania, ale zostałem pozytywnie zaskoczony. Przy dynamicznej jeździe bez prób oszczędzania spalanie 18l (głównie miasto, ale bez korków) - jak na taką moc to naprawdę niedużo. W trasie jadąc spokojnie i przepisowo można zejść poniżej 8l (mój ojciec na jednym zbiorniku - czyli około 80l zrobił ponad 1100 km). Problemem jest szybko przegrzewający się silnik (katalizatory są przy samym bloku silnika) - w moim po półgodzinnym staniu w korku w trakcie upałów, wyjechaniu z miasta i dynamicznym przyspieszeniu do 160km/h spalił się tłok i pękła tuleja cylindra - silnik do wyrzucenia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Katalizatory zamontowane przy samym bloku silnika - silnik przegrzewa się błyskawicznie. W moim po półgodzinnym staniu w korkach w trakcie upałów, wyjechaniu z miasta i dynamicznym przyspieszeniu do 160 km/h spalił się tłok i pękła tuleja cylindra - silnik do wyrzucenia. Silnik, który kupiłem na wymianę okazał się uszkodzony w podobny sposób.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i W8 32V 275KM 202kW
[l/100km]