Układ elektryczny
: Sprzęgiełko alternatora valeo max 130000 km i kaput
4,0
Całokształt
Dobry samochód dopracowany zestrojony do kofortowej jazdy posiadam jasna welurową tapicerkę.Jest milusio.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość elastyczny na 5 da się jechać 50-45km/h
4,0
Skrzynia biegów
Na zimno jedynka haczy gdy się toczy. Oj przydałby się szusty bieg
4,0
Układ jezdny
Komfortowo zestrojony jak na vw dający pewność prowadzenia.Jestem mile zaskoczony tym co mozna wyrabiać nim w zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
Lubię siedziec nisko trzeba wyczuć gdzie kończy się maska a do tyłu to niezbędne czujniki cofania jezeli chcesz stnąć blisko jakiegoś pionowego obiegtu patrz sciana
4,0
Ergonomia
Jak to w niemieckim aucie wszysko czytelne i tam gdzie powinno byc
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posiadam klimatronik rewelacja szybko nagrzewa wnętrze do zadanej temperatury latem chłodzi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala od 7,5do15l częsci w bardzo dobrej cenie ale cennik usług aso może zrazic
4,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sprzęgiełko alternatora,żarówka stopu po tylu latach dopiero.Byłem pierwszy który tam zaglądał